En ny hundblogg!

Hej! 
Den här bloggen kommer handla om allt som händer i privatlivet med hund och i vardagen med hund, ja allt som händer helt vanliga människor med hund helt enkelt. Kommer tipsa om enkla träningssätt som du kan göra på t.ex promenaden eller hemma i hemmet.
Steget mot en lydig och följsam hund betyder inte att du måste spendera all din tid till att träna utan mer vinna hundens respekt och förtroende, alla har inte samma möjlighet som jag att ha med sig sin hund överallt men man kan fortfarande uppnå målet med en följsam hund.
 
Jag heter då Isabelle och är 19 år gammal. Jag studerar till Hundtränare samt studerar hundens beteende. Hundar har alltid vart mitt stora fridtidsintresse men intresset för träningen och mer allmänlydnad kom när jag skaffade min egna hund. Det är den hunden det kommer handla mest om. Hon heter Yoko och är en tik som ifrån början var en spansk gatuhund, jag har haft henne i ca 3 år och hon fyllde fyra nu i Oktober. Jag hoppas ni kommer tycka den här bloggen är underhållande och att ni kommer få bra tips och ideer som underlättar erat och hundarnas liv.
// Isabelle & Yoko
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet Med Hund

Här kommer vi att blogga om allt med hundar och hur det är att ha en hund i vardagen, olika träningstips som är enkla att göra på promenaden eller i hemmet.

RSS 2.0